Of, ce dor, ce chin, ce jale😏


Of, ce dor, ce chin, ce jale,
Lumea toata-i speriata
Ca de vreo trei luni incoace
Moartea coltii si-i arata.

Of, mi-e dor de libertate
Si de dreptul confiscat,
De-o asa numita criza
Ce-n case ne-a izolat.

Of, ce chin sa stai departe
De parinti si de bunici,
Sa te rogi sa fie bine
Ca la ei n-ai cum sa-ajungi.

Of, ce jale e-n spitale,
Unde moartea-i la tot pasul,
Iar bolnavii prin saloane
Nu-s testati ca n-au frisoane.

Of, ce dor, ce chin, ce jale
Am ajuns ca sa traim,
Doamne, ce-am avut odata
N-am stiut sa pretuim.😏
                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aventura "pere-n vin".

  Urmărește-mă și pe:  https://www.youtube.com/c/amatorul       Nu mă dau în vânt după desert, nu mănânc dulciuri, tort, prăjituri, etc, dar...