A fost odata...😏

 

A fost odata ca-n povesti
A fost ca niciodata
O tara-n curs de dezvoltare,
Dar lumea prea saraca.
Si era una pe pamant
Unde gaseai de toate
Dar trebuia sa stai la coada
Pentru un ´kil de lapte.
Era fruntasa-n multe cele,
Avea valori, armata,
Dar mai avea si-o datorie externa achitata
Dar intr-o iarna de craciun
Ne-am rasculat cu totii
Si-am hotarat prin votul nostru
Sa ne conduca hotii.
Si-am tot sperat si asteptat
Ca totul va fi bine
Sa fie si la noi in tara
La fel ca-n tari straine.
Acum e bine-i libertate,
Avem democratie,
Avem din nou o datorie si multa saracie.😏

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aventura "pere-n vin".

  Urmărește-mă și pe:  https://www.youtube.com/c/amatorul       Nu mă dau în vânt după desert, nu mănânc dulciuri, tort, prăjituri, etc, dar...