De ce?

De ce-am ajuns sa ne conduca banii,
Sa nu deosebim usor dusmanii
Si sa ne vindem, pentru-n pumn de zloti,
Ideile si neamul unor mafioti?

De ce-am ajuns sa ne uram batranii,
Care-au muncit ca noi sa fim stapanii,
La noi acasa mandri sa fim toti,
Sa nu fim slugi la hoti si mafioti?

De ce tot omu-acuma da din gura
Si noi traim cu-n sentiment de ura
Dispretuind barbar, in stil grotesc,
Aproape tot ce este romanesc?

De ce am devenit avari cu totii,
Cand toti suntem egali in fata mortii:
Copil, batran, sarac, bogat,
Si sa ne traim viata am uitat?
De ce?😏
                                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aventura "pere-n vin".

  Urmărește-mă și pe:  https://www.youtube.com/c/amatorul       Nu mă dau în vânt după desert, nu mănânc dulciuri, tort, prăjituri, etc, dar...