Rugaciune😏

Doamne, eu ma rog in gand sa se faca voia ta C-am ajuns asa de rai si-am uitat porunca ta. Nu mai stim ce-i rugaciunea, nu mai spunem Tatal nostru. Nu mai stim acuma, Doamne, cate zile tine postul. Am uitat ca tu esti Tatal si doar cu a ta putere O sa trecem sanatosi si prin bune si prin rele. Numele ti-l mai rostim doar de Paste si Craciun, Iar tot restul anului am uitat cat esti de bun. Doamne, eu ma rog in gand sa se faca voia ta, Sa urmam drumul credintei, revenind in casa ta, Sa-ncercam sa fim mai buni, pe tine sa te slavim Doamne, am fost pacatosi, Doamne, iarta-ne. Amin. 😏

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aventura "pere-n vin".

  Urmărește-mă și pe:  https://www.youtube.com/c/amatorul       Nu mă dau în vânt după desert, nu mănânc dulciuri, tort, prăjituri, etc, dar...